2009-09-10
 23:38:15

sovdags

Nu bloggen ska jag sova ,för imorgon är det skola. Och då får jag tillbaka min kamera! För den tog måns ifrån mig igår utan att jag märkte. Fast idag tog amanda den ifrån honom , som tur var. Mohahhah , :) Imorgon måste jag plugga i skolan  . Jag tänkte hämta allt material till franska läxan idag i skolan , och jag gick ju inte dit så det  vart inget sånt . Men that's life. Imorgon får ni före och efterbilder. Godnatt på er. Och btw, jag snackade med Jaqueline . Bästavän!
Färgen ser extremt ojämn ut ,men den är inte det i verkligheten!


Michelle

saknar dig som f*n, saknar när vi var som tajtas

alltid andrea<3Michelle big sis lil sis=)

älskar dig Andrea

Saknar dig/ Michelle som älskar Pecka dea<3


andrea som älskar lill lappen

älskar dig michelle lil sis! <33333





PUBLICERAT: 2009-09-12, 04:08:10 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: