2009-10-18
 23:01:35

cats

Länge sen jag skrev. Pappa tog min data i söndags ,men jag tog tillbaka den i torsdags. Har inte orkat med bloggen...
Iaf , idag avr jag på Cats med Michelle och hennes päron . Det var skit najs. Efter det skulle jag och felicia egentligen fira michelle men felicia pallade inte.... Så när jag kom hem åt jag och sen sprang jag till konsum och köpte glass och stack hem till michelle :) tur att man åtminstone har en kompis som bor en gård ifrån och inte en halvtimme...
Just nu sitter jag och lyssnar på vinnaren av lilla melodifestivalen . Låten är faktiskt sjukt bra, och bra text och ungen som sjunger är grym :O imorgon är det skola men jag orkar inte med skolan längre.
Jag älskar dig Lill Lappen! Tänk att vi har kännt varandra i 13 år gumman .


michelle<3

älskar dig med=)<333333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: