2009-12-13
 22:40:03

guess who's back

Hola Amigos!

Long time no see! Bloggen jag och Jaqueline gjorde har jag total tröttnat på ! Inga som helst inlägg. Men nu går jag tillbaka till den här! Hoppas alla som läste min blogg börjar läsa igen:)

Kort update om helgen
I fredags åkte jag och Jaqueline till huddinge c efter skolan och kolla lite och sen åkte vi till hugos dagis och kolla på luciatåg. Sen var det brottom hem och vi fixade oss och gjorde klart skylten . Sen kom taxin och vi åkte iväg till globen och kolla på Idol finalen med Jaquelines mamma  och Jimmie och deras vänner. Grym kväll! Man ser mig i en sekund när dom ger kuvertet!^^ haha. Sen på lördagen så åkte jaqueline till dansen runt halv elva och då var jag hemma med hugo och hennes mamma och sen runt tjugo oöver tolv och vi till coop och köpte korv och annat och sen åkte vi till Jaquelines dans och kolla.
Sen åkte jag jessica och hugo hem till dom igen och jaqueline hade dans . efter någon timme kom jaqueline hem och då åt vi och sen gick vi ut och hade snöbollskrig med Niclas och Erik. Skit kul! Haha. På kvällen kollade vi fyra på film och jaqueline gick och la sig medans vi tre somnade i vardagsrummet. Idag åkte jag hem tidigt och gick på visning med m&p,sen åkte vi hem och jag har bara tagit det lugnt resten av dagen . På kvällen kom michelle och hennes föräldrar hit och åt middag och efterätt och hade det trevligt. Och nu sitter jag här vid datan :)



Kommer bilder från helgen seneller imorgon! Kramar ,Andrea



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: