2009-10-03
 22:32:26

sappdag

Gud vilken seg dag det har varit. Jag har inte gjort ett piss. Sovit,städat,tv. Inget annat. Det är fest på gården... Man kanske borde joina ? haha. Nej ,för jag sitter ju här och stickar som en liten kärring;O haha. Vart uttråkad så jag har börjat sticka på en halsduk. Syrran har bakat paj ,så snart blir det lite film mys med paj och naturgodis.
Imorgon ska jag kanske till farsta c med mamma och kolla byxor. Men det är bara om jag har städat klart på rummet-.-
Saknar ballekvällarna med min penis :'(</3


Louisa

Ja, dom var mysiga!:)<3


Louisa

Haha sitta med penis på ballen (vet att du inte skrev så) haha penis + balle höhö tråkig jag är, jag tyckte inte ens själv de va kul och ändå kommer jag skicka denhär jätte onödiga kommentaren-.-



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: