2009-09-27
 16:05:15

sorry

hej bloggen .
Ledsen att jag inte har uppdaterat på nästan hela veckan . Men här kommer iaf en uppdatering om den här helgen .
I fredags var det stjärnorientering , det var roligare än jag trodde. Man skulle springa själv och så skulle man springa tillbaka mellan varje station. Alla hjälpa alla , t.o.m folk man inte kände. Efter orienterningen som slutade 11.15 , fick man gå hem . Jag och Jaqueline gick till henne  och åt , duchade , jag sov i nån timme också ,haha. Sen åkte vi in till söder när klockan var runt fyra ? och gick hem till Felicia och var där en stund. Precis när vi skulle gå till sonja kissade Yasmin (felicias hund ) på min tröja när jag bar henne. hahaha. Så jag fick ha på mig min coldplay t-shirt... Men sen gick vi upp till Sonja där det var tjejmiddag , och det var jag issa alma jaqueline Felicia och sonja där.. Så vi åt och hade det trevligt och på kvällen gick vi ut , och då kom Louisa . Så gick vi alla till Slussen  och satt vid vattnet och hade det skit najs. När vi gick hem igen gick jag barfota nästan hela vägen eftersom att jag och felicia hade lånat klackskor av sonja som var så jävla osköna att det inte finns! Jag hade så jäövla ont att jag  skaka. Haha . Not nice. Sen gick alla . Louisa och Jaqueline till Louisa , Issa hem till sin mormor , Alma och Sonja hem till Sonja , och jag och felicia gick ut och köpte godis och chips. Sen satt vi uppe och skrattade och hade det mysigt. Sen så sa vi att vi skulle sova i tjugo minuter , så vi satte klockan och när den ringde så satte jag den på tjugo minuter till , men den ringde aldrig-.-
Sen vaknade jag fem på morgonen av att det var skit varmt. Så jag gick upp och gick på toa och fyfan vad rädd jag blev när jag såg mig själv i spegeln. Håret stog åt alla håll . Jag var helt svart runt ögonen av mascara och mascaran hade klumpat sig , så jag hade ungefär tre ögonfransar på varje öga... not nice.., Så jag gick och la mig igen och sov tills klockan var kvart över åtta och då väkte jag Felicia:) Jag satt och petade på hennes kind ,haha :P
På morgonen gick vi ut på en liten promenad med yassi och hade det mys. Sen gick vi in och kollade på The ring , som jag personligen inte tyckte var så läskig. jag satt mest och garva :S Menmen . Sen när felicias föräldrar hade gått fick vi lite tråkigt så vi piercade oss i läppen ... Hon i överläppen och jag i underläppen... Det gjorde fitta ont !
Sen gjorde vi mackor och satt och åt när Sonja kom . Sen gick vi ut och sonja behövde gå och jag och Felicia såg Shannon och mimmi och var med dom en kort stund. Sen gick vi och träffade Jaqueline och vi gick till götgatsbacken. Sen gick det ett tag och Jaqueline behövde gå men då träffade vi Sonja och gick och satte oss på nått tak ,och efter ungefär en halvtimme kom lova och var med oss :) Sen runt sex behövde jag sticka hem . Och sen idag har jag bara varit hemma och tagit det chill .
det ser ut som att jag har en strasspärla men jag har en näspiercing i hålet....
Älskar dig filli<3


alma

piercade du dig !? DET VA FETT FINT ! <3


andrea



PUBLICERAT: 2009-09-29, 20:05:28 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
andrea

aa, tack gumman :)<3



PUBLICERAT: 2009-09-29, 20:05:45 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: