2009-09-14
 21:41:53

söder

Hej bloggen :D
Jag kom hem för en stund sen :)
Idag efter skolan åkte jag in till söder och träffade Sonja Alma och Issa och vi satt på en gård bakom min gamla skola och rökte lite vattenpipa^^ och provade linser och skit :) Sen gick vi till Mariatorget och där träffade vi Felicia och hennes kompis Lova  och vi satt på donken och sen behövde dom gå så jag issa alma och Sonja gick till mariaberget och chillade och tog foton !:) Mysigaste dagen på länge! Har saknat alla så himla mycket .


sonja

FY FAN VAD VI ÄR SKÖNA !



PUBLICERAT: 2009-09-14, 22:50:25 | URL: http://sdiatchenko.blogg.se/
issa

Snälla, täck mig på första bilden :D<3


ED

älska gubben :D xD


ED

älska gubben :D xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: