2009-09-09
 18:38:35

owbripubåfpdjkopofgrjm¨pojfjdioånh

Orkar ingenting just nu . Har musik på högsta volym och ignorerar mamma som ropar på mig från undervåningen . Jag pallar verkligen inte . Har typ ingen att snacka med . Jag bråkar med mina två allra bästa vänner . Jag har bytt till en skola i huddinge vafan . varför ? Jag älskar söder ! Jag vill tillbaka . Alla  är själviska, töntar som kopierar allt man gör eller säger ! Just nu vill jag ha tillbaka mitt liv på söder! med mina kompisar som jag kännt i flera år! Jag orkar inte ! Allting skiter sig just nu ! Familjen , skolan ,kompisarna. Jag passar inte in i min klass. Några av tjejerna i klassen rakar inte benen / armhålorna , dom använder inte BH , dom är så jävla barnsliga , alla samlas i en ring om någon smsar med en kille ? Lixom vafan . hatar allt! Just nu vill jag åka till söder och träffa alla där och bara chilla . Vafan .
FELICIA . SONJA . ALMA. REBECCA. LOUISA. ISSA. MIMMI. SHANNON . LUISA. OCH ALLA ANDRA.
jag saknar er....


Anonym

vilka två bästa vänner ?


Anonym

VI SAKNAR DIG MED BABY, komsi komsi :)<3 / issa & alma


andrea som älskar lill lappen

Tur för er att ni saknar mig^^<333



PUBLICERAT: 2009-09-12, 04:09:11 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: