2009-09-02
 23:29:31

ny dator

Hej bloggen!
Har inte kunnat uppdatera idag och igår var jag så trött att jag inte orkade(kom hem runt tio och gick upp halv sex så jag orkade inte ) ,men idag var jag hemma hos Jaqueline ett par timmar och vi hoppade studdsmatta och tog det chill . Runt sex var jag tvungen att åka hem och rensa mitt skrivbord för att jag skulle få en ny data , och när jag kom hem såg jag att det var en sånhär som är skärm och data i ett! Med inbyggd webcam och en skype telefon! Vart skit glad! Så jag laddade ner alla bilder jag ville ha på en ICY BOX och sen plocka jag ner min gamla dåliga äckel data och städade lite! Me love my new computer! TACK PAPPA! Min syster vart skit sur och stog och skrek för att hon vart så svartsjuk!^^ haha .Life is good.
Igår var jag hemma hos Jaqueline och jag somnade ,hon satt vid datan ,sen väkte hon mig och då hoppade vi studdsmatta ,åt äpplen , och sen färgde jag hennes utväxt. Puss bloggen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: