2009-09-12
 13:27:36

new day

Godmorgon.
Vi vaknade för ett bra tag sen , runt tio tror jag :) Nu kommer en snabb update , igår  sista lektionen gick typ mer än halva klassen till ann-lis , min mentor , och fika och kolla på hennes sköldpadda. Efter det gick jag Amanda och Jaqueline och kolla på bio , vi ssåg Prinsessa . Jag tyckte tyvärr inte att den var så bra , jag tycker det är fel att spela in sånna filmer eftersom att hon blir utskämd. Jajja , sen åkte vi hit till mig och chillade och på kvällen gick vi och hyrde film och köpte godis ,vi hyrde Män som hatar kvinnor , och Tretton . Båda filmerna var bra. Vi somnade runt halv fem :)


jaqueline

seeexiiiigt ! vi färgade mina ögonbryn men jag vene om jag vart sådär jätte näjd med reusltatet ?:S


andrea

hahaha omg det vart ju skiiiiiita fint gumman! :O



PUBLICERAT: 2009-09-13, 10:53:21 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
jaqueline

jag vene om jag håller med dig, jag e väll sådär nöjd men inte jättenöjd..


andrea

nej det är grymt vackert ;O



HAHAHHAHAHAH LOUISA TRODDE DU HADE FÄRGAT ÖGONBRYNEN PÅ RIKTIGT!!! XD



PUBLICERAT: 2009-09-13, 22:40:10 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: