2009-09-29
 20:14:08

music

Hola amigos :)
Sitter i sängen med datan , trots att det kommer kännas i ryggen imorgon , men jag orkar inte bry mig. Har laddat ner lite musik till min walkman som jag fick av pappa för nån månad sen . kunde jag inte ha få tt en ipod ? haha ,mina föräldrar vågar inte köpa iPods till mig längre... Gav bort en och slarvade bort den andra^^ fast jag brukar säga att den vart snodd ? men whatever.
Borde egentligen plugga, har SO omprov imorgon -.- men vem orkar politik ? not me ... jag är för liten för att kunna sånt ? Jag är ju trots allt bara 14 år . Det var inte många år sen jag lekte med bratz?


Louisa

Hahahha nej va söta!:DDDD<3


andrea

haha vet ^^<3



PUBLICERAT: 2009-10-03, 22:24:49 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: