2009-09-10
 11:28:53

morning

God morgon .
Jag stannade hemma idag . Snooza i över en timme , och sen klädde jag på mig och gick in till mamma som låg och sov och sa att jag hade jätte ont i huvet . Men jag orkade verkligen inte . Jag är så jävla less på allt. Menmen . Livet går upp och ner för alla . Så jag ska se det från den ljusa sidan , för det kommer inte vara piss länge till [:
Men jaa , idag har jag ju inte gjort så mycket direkt^^ Sovit och varit ute med hunden. Just nu är mamma ute med Mika i hundgården . Sååå ,jaa. Lite tom på ord just nu .
Jag har faktiskt lite ont i huvudet . Och är hes och skit . Jag vill inte bli sjuk! Jag vill vara ledig och så , men då vill jag gärna vara frisk så jag kan njuta av det .
vill tillbaka



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: