2009-09-10
 20:17:21

mörkmörkmörkbrunt

Tonade håret för nån timme sen . Jag vart grymt nöjd! Förutom att jag har färgfläckar i pannan och skit-.- Men det är bara att skrubba bort eller sminka över ^^ Jag är grymt stolt för jag tonade mitt egna hår!Haha . Naej . Men jag trivs mycket bättre i mörkt hår. Så yes. Lägger in före och efter bild sen ! :)
Till middag gick jag och mamma och köpte pizza.  Jag behövde seriöst den här lediga dagen för att tänka över saker . Har ringt Jaqueline några gånger , men hon svara inte... Men jag hoppas hon ser det här då !

Förlåt gumman !  Du är min bästavän och jag kommer alltid älska dig , men jag var trött och sur och jag fick nog när du vände ryggen till :/<333333333333333333333333333333333333

bästis ? :(
(gammal bild , fy fan vad sexig man var-.-)


jaqueline

jätte sexiga aa visst -.- haha jag älskar dig med no matter what <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: