2009-09-20
 21:57:45

lång helg

Hej bloggen!
Dålig uppdatering , i know... Men nu kommer lite om helgen .
I fredags åkte jag och Jaqueline i Louisas skola( min gamla ) och träffa henne och Sonja och Rebecca och var med dom . Sen på kvällen åt jag middag med Louisas familj och några fler på restaurang , skit mysigt! Sen igår åkte jag hem tidigt och började fixa lite och runt klockan tre kom Amanda och Jaqueline hit , och vi satt vid datan , sen runt sju gick vi ut och handla mat och på vägen hem mötte vi upp louisa. Sen lagade vi mat , tacos , och Louisa och Jaqueline gick ut för att köpa lite saker och när dom kom tillbaka hade jag och amanda släkt ner hela lägenheten hahaha och dom vågade inte komma in på fett länge ! Hahha. Men men , vi åt middagen ute på baksidan och myste och efter någon timme kom Can och Aly och var med oss. Sen gick vi ut och träffa lite fler men runt tolv gick vi hem :) Sen satte vi på film och efter filmen gick vi och lade oss i mammas och pappas säng , haha och gullungen jauqline krama mig heeeela natten ^^
Imorse vaknade jag av att jaqueline sa att min mamma hade ringt ,så jag ringde upp henne och då sa hon att dom skulle vara hemma om typ 20 minuter , så jag fick panik och började städa och lalla. Men dom har inte sett mitt rum än som tur är ^^ Sen fixade vi oss och åkte in till huddinge och träffade Simon :) och vi chillade och hade det trevligt. Sen åkte jag och Louisa in till söder och träffade Felicia och mimmi . Mina gullungar! Så dom åt mat ,och jag tog lite ,hahah , och sen åkte louisa hem och vi gick till mimmi  och chillade :)Sen gick vi ut och rökte vattenpipa och sånt (det kommer en video sen ) haha fy fan vad kul det var ^^  sen var vi med varandra en stund till och sen åkte jag hem :)
det kommer bilderoch sånt senare :)


alma

vems vattenpipa ? :O<3


jaqueline

jag heter JAQUELINE <33333


andrea

Alma sv: Mimmis vattenpipa:)



Jauqline sv: Nej ,Jag bestämmer!JAUQLINE



PUBLICERAT: 2009-09-21, 21:41:59 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: