2009-09-05
 12:15:22

090905

God morgon!
Skrev inget igårmen jag var verkligen dö trött! Efter skolan gick jag Jaqueline och Amanda och köpte choklad och läsk och gick till en ''park'' nära skolan och chillade och garvade och hade det trevligt . Sen vart vi uttråkade och Jaqueline åkte hem medans jag och Amanda hoppade på en buss till fruängen haha ,vi åkte bara nånstans... Sen från fruängen tog vi tunnelbanan in till stan och gick omkring lite och hade det trevligt. Efter nån timme i stan åkte jag hem och åt middag och satt lite vid datan . Sen somnade jag runt HALV NIO! fy fan vad sjukt asså!

Iaf. Idag ska jag sova hos Louisa . ÄNTLIGEN!!! Saknar min penis:( Men hennes mobil är fucked up så så jag tycker att hon kan ta och logga in ppå msn , typ nu ? Men nu måste jag städa och sånt.Skriver sen .Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: