2009-05-31
 17:32:06

solsken och pizza

Gud vilken härlig dag det har varit! Jag och min syster gick och köpte glass och gick en lång promenad till flatensjön , fast tvärs mittemot själva stranden. Och satte oss på en brygga där och doppade fötterna i vattnet och lyssna på musik. Härligt! Och brun har jag faktiskt börjat bli nu under helgen. Fått en bikini rand och en linnerand. Great-.- Snyggt om man ska ha tubtopp eller nått. Haha. Men det känns verkligen att sommarn är på väg.

Snart kommer mamma hem med pizza. Jag är super hungrig. Har bara ätit en glass och en macka idag.Men jag skriver senare. Love it! Puss på er!


Louisa

haha men het bild då xD


andrea

ofc :O



PUBLICERAT: 2009-06-02, 22:20:29 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: