2009-05-08
 20:27:38

Saker ni inte visste om mig

♥När jag var nyfödd hette jag Natali Andrea Milojkovic,men mina föräldrar
bytte till Andrea Natali Milojkovic efter några veckor.

♥När jag var två år höll jag på att dö av lunginflamation och fick ligga på sjukhus
i fem dagar pga läkarna som gett mig astma medecin.

♥För ett år sen var jag deprimerad pga en jobbig vänskap så jag åt mycket
mindre och min mamma trodde att jag hade fått aneroxia.

♥Från sexårs till trean var jag utstött,jag var den där personen som satt
 på en bänk på rasterna och lästa eller bara satt och kollade på alla andra som lekte.
 Fast i slutet av trean slutade det för då märkte Emelie ,Raymond 
och Mephenie(?) att jag inte var den folk sa att jag var.

♥Jag har världens sämsta självförtroende.

♥Louisa har fått mig att inte skämmas över musiken jag lyssnar
 på även fast det kommer tillbaka ibland.

♥Från fyran till femman Var jag och Shannon dom som
skällde ut lärarna och inte tvärtom.

♥Min favorit färg är gul.

♥Min allra bästa födelsedag var när jag fyllde tio år.Jag kan inte komma på
 någon annan som jag har mer bra än dåliga minnen av.
 


jaqueline

Vad vare som var så speciellt när du fyllde tio ? x'D <3


andrea

Men jag skrev fel det var när jag var nio,kommer du inte ihåg eller? När du kom hem till mig med glass och den där tröjan och så satt vi i garderoben hela kvällen och gjorde nallepuh bilder?:)<3



PUBLICERAT: 2009-05-09, 12:43:45 | URL: http://forgettingitall.blogg.se/
Mei

awwww Gumman♥



PUBLICERAT: 2009-05-12, 10:55:01 | URL: http://meiimeii.blogg.se/
andrea

:)♥



PUBLICERAT: 2009-05-12, 21:51:18 | URL: http://forgettingitall.blogg.se/
jaqueline

haha jag kommer visst ihåg de, men jag undrade för att de stog tio år :)<3


Anonym

Jag visste inte äns att du inte skämdes över din musiksmak pga mig :$ <33



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: