2009-05-08
 20:08:12

Peace and Love Sonja ?

Hej alla älsklingar !

Idag var det ju skola som vanligt. Gympa lektionen gick ju lite trögt,vi skulle springa till Liljeholmsbron och jag började springa som vanligt och sen började mitt knä lägga av som det gör då och då , så jag fick gå,och SÅ efter några minuter hör jag att någon skriker bakom mig : ANDREA! VI SKA SPRINGA INTE GÅ!LYFT PÅ FÖTTERNA!

Haha, lite kul i alla fall:)Under lunchen gick jag och Louisa ut en stund,satte oss på en bänk och satt och njöt i solskenet:) 
 På SO lektionen skulle jag Sonja och Louisa redovisa om Slavar i antika Rom , men det gick ju som det gick och jag satt och kluddra på tavlan hela redovisningen.Det ända jag sa var Vem som helst kunde vara slav, Bra replik :) Efter skolan gick jag och Sonja en bit och sen stack jag hem och här hemma har jag bara gosat med Mika i soffan och Tagit det lugnt. Ikväll blir det förmodligen lite familjemys. Och i helgen vill jag träffa Jaqueline!:)




1.Haha, jag och Louisa:)
2.Gammal bild på Sonja mig och Louisa.
3.Gammal bild på mig och Jaqueline



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: