2009-05-07
 19:23:48

Ny blogg

Hej alla trogna läsare!Om jag ens har några ?

Idag har jag varit hemma hela dagen pga ett hemprov jag behövde göra som egentligen skulle vara inne förra torsdagen-Inte bra av mig. Så jag har pluggat för det mesta, men jag är inte helt klar än.Imorgon ska jag till  skolan som vanligt och vi har första lektion gympa
08.00. Trevligt?not so mutch. Vi ska snart äta men just nu kollar jag på Twilight för sjunde gången på sex dagar... Lite beroende kanske,Kan dom flesta replikerna vid det här laget:) Och grannarna håller på och borrar på andra sidan väggen som är i mitt rum.Jävligt irriterande!


Andrea Milojkovic ♥ Robert Pattinsson
Haha:)


Anonym

haha du har inte följt twilight-trenden :o utan börjar kolla på filmen och älska edward först nu, lite efter :) men who cares, dampa inte på mig



PUBLICERAT: 2009-05-08, 17:04:04 | URL: http://almas.blogg.se blalbalbalablabla
andrea

Alma jag såg ju filmen för flera månader sen,fast dåligt material. Men han är jätte snygg,men visst du var försy who gives a shit:) Men hanär ändå min min min!!



PUBLICERAT: 2009-05-08, 19:52:00 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: