2009-05-21
 11:07:22

Morning

God morgon trogna läsare!

Inatt var inte en bra natt. För i måndags lämnade jaqueline en spegel på min säng under typ en tröja eller nått och jag råkade lägga handen på spegeln så att den krossades och det kom glassplitter överallt,så jag tog bort lakanet och jag har inte orkat fixa det och sovit i mammas säng,så igår bråkade jag och mamma och då sa hon att jag behövde fixa min säng,men påslakanen är i hennes rum,och hon gick och la sig innan mig,så jag gick ner och la mig i soffan brevid Mika. Och efter några timmar väcker pappa mig och säger att jag ska gå upp och när jag säger nej så fortsätter han bara,så jag gick upp och la mig brevid mamma och imorse aknar jag av att hon skäller på mig pga det...Trevligt.

Idag har jag väl inga speciella planer,städa rummet behövs ju.Har inte storstädat rummet på ungefär 6 månader:S Så det blir nog bra! Och just nu lyser solen fram lite bakom molnen.Härligt.Man känner hur sommarn kommer närmare och närmare.Men nu ska jag äta lite frukost.Puss på er alla!


Sarah-Daniella

tack :D



PUBLICERAT: 2009-05-21, 15:41:43 | URL: http://formyheart.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: