2009-05-18
 21:34:04

monday

Hola amigo .

Jag ska verkligen skärpa mig med uppdateringen.Jag lovar.

Nu i helgen har det inte hänt något speciellt.Har städat lite och suttit i solen på framsidan och haft det mysigt. Och igår kväll åkte jag mamma och pappa till Deras kompisar som har två döttrar,Maja ,7 år , och Alina,10 år. Det var väl ganska kul att få vara ''ett barn'' igen.Leka med lego,hoppa från gungan,leka tjuv och police. Jag hade det super mysigt.Och sen på kvällen så kollade vi på wallE ,men jag behövde åka efter ungefär en tjugo minuter nånting. Och idag har väl varit en vanlig skoldag.Men efter skolan träffade jag Jaqueline och vi åkte hem till mig och hade det lite kul och efter några timmar behövde hon sticka. Och klockan tio börjar Project runway.Woho. Men lite bilder to the people först.Bilderna är från i helgen,laddar upp bilder från idag lite senare,eller imorgon.Puss på er.






Dom bilderna får räcka för tillfället.




 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: