2009-05-28
 20:08:10

idiot dag

Hej bloggen..

Idag har varit en sån jävla jobbig och skrikig dag.Jag har fått flipp på typ alla. Och sen så skrek jag sönder på alma,vilket jag inte ångrar ett dugg. Och hon stack från skolan mitt under vårat samtal.moget som fan! och jag vet att hon kommer läsa det här men jag orkar inte bry mig. Efter skolan gick jag och Louisa omkring lite och när vi åkte tub (vi var på väg hem , hon till sig och jag till mig ) så satt det en snubbe som var riktigt macho, muskler, töjning, snagg, tatoos, och så ser jag hur Louisa försöker få ögonkontakt med mig och sen stirrar ner på snubbens händer och jag börjar asgarva. Men jag försökte dölja det så bra som möjligt. För den där snubben hade långa LILA lösnaglar. HAHAHA. OMG!Jag dööör . Haha. Asså jag vart så jäkla chockad!


Men när jag kom hem så var jag tvungen att sticka direkt till doktorn och möta upp mamma och syster , livmoderhalsspruta som gör så j'vla ont!Hemskt. Så fort han stuckit in nålen trodde jag att det var över och sen känner jag ner han sprutar in själva vaccinet. usch vilken smärta! Och så dum som jag är så precis när han tagit sprutan och jag reser mig så lyftar jag armen upp och ner för att få bort smärtan men det bli ju fan ännu värre då.Idiot jag är ibland.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: