2009-05-31
 14:03:49

en underbar helg!

Hej älskling!

Ledsen att jag inte har skrivit på två dagar , men jag har haft fullt upp! I fredags direkt efter skolan åkte jag Louisa och Rebecca till H&M och köpte en bikini överdel till mig och sen åkte rebecca hem och jag och Louisa gick till eriksdalsbadet och mötte upp Gabriel Basse Jens och Anton och hade kul och badade och sola tills det stängde.Efter att det stängt bestämde jag och Louisa att jag skulle sova hos henne , så vi gick hem till henne lämna våra saker, fick pengar av hennes mamma och gick till burger king och åt mat. På kvällen satt vi och chatta md Gabriel och Basse hela tiden och vi frågade om dom ville möta oss typ fem på natten , först sa dom nej , men sen okej , fast sen missuppfattade jag och Louisa en sak så det vart inte så . På morgonen precis när jag och Louisa vaknat så får Louisa ett sms , och vi märker att jag ligger på henne med benen över hennes mage ? Wtf ? haha. Så vi läste messet som var från gabriel och någon timme senare var jag och Louisa hemma hos mig och hämtade kläder till mig och sen åkte vi till eriksdalsbadet och kom dit runt tre kvart för sent , men där var också alma och issa och jag snackade med alma och sen hoppade jga och Louisa i poolen och badade med Jens Gabriel och Basse. Och också då badade vi tills dom stängde. Men det var mest jag och Jens som badade. Sen efter badet åkte jag hem och åt och på kvällen kollade jag och familjen på Illusionisten som är grymt bra och sen somnade jag. Idag kommer väl inget speciellt hända,ska gå ut på framsidan och pressa lite sol  , men puss på er alla!


Laddar in bilder sen !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: