2009-05-15
 20:48:13

dålig uppdatering

Hej älsklingar.

Ledsen att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men det har väl inte hänt något speciellt. Men idag efter skolan åkte jag och Sonja hem till henne och åt mellis och rastade Lucifer och sen åkte vi till hennes mammas jobb efter som att hon skulle färga underhåret,men hennes mamma hade typ inte tid just då så vi tänkte gå ut en svän och sen komma tillbaka, men sen bestämde vi oss för att åka till mig .När vi kom till mig gjorde vi ännu mera mellis och satt på baksidan och åt tills marina kom hem och top model började så då gick vi in och satte oss. Efter ett par timmar gick vi ut och gick omkring lite och sen stack vi hem och åt pizza och sen behövde Sonja åka,så jag följde med till Medis och sen åkte jag hem och nu sitter jag här :) Imorgon bitti blir det lite träning för min del . Men nu ska jag ha lite tv mys. Puss på er!

Och juste,vi såg han från färjan idag i en liten kiosk.



Jag tror det var han :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: