2009-05-11
 21:35:17

bubbles

Hej bloggen.

Sitter här invirad i handdukar och lyssnar på lite musik ! Har precis tagit ett långt bad efter träningen med mamma och Nadja. Jätte roligt pass faktis. Efter skolan idag var jag med Sonja och den lilla tråkmånsen ville sitta i en bokhandel och läsa i guiness record 2009(?) boken och någon annan konstig bok. Så vi satt där i en timme . Och efter ännu en timme åkte jag hem.

Som sagt har vi temavecka just nu med tema kärlek. Det är faktiskt jätte mysigt. Alla får välja en sak som har med kärlek att göra och skriva om det. Första lektionen kollade vi Fucking Åmol,och tyvärr
hatar jag den filmen.Men som sagt är det jätte mysig stämning i klassrummet . Louisa sitter och spelar gitarr och sjunger med mig till olika kärlekslåtar och överallt på golvet ligger det små utklippta hjärtan i färgerna rosa lila och rött. Me like.

Ska nog kolla på lite tv nu och ta mackor och te. Jag är jätte hungrig!Fast jag måste nog klä på mig först ,man kan ju inte springa runt i handdukar. Men jag skriver förmodligen senare. Puss på er alla!




Gammal bild på mig och Jaqueline. Älskar dig gumman.


jaqueliine

älskar dej också<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: