2009-06-03
 23:59:25

skolavslutning

Jag har ett stort problem,eller snarare två!  För det första vet jag inte vad jag ska ha
på skolavslutningen!Jag vet att jag vill ha en ljusrosa klänning , Men vilken vet jag inte! Jag har inte hittat just den jag vill ha. För jag vill  inte göra som alla andra sjuor i min skola som går och köper en spetsklänning på ginatricot. Herregud , panik! Och plus att jag inte ens vet när skolavslutningen är!? Någon som kan säga det till mig snart eller?

Fast jag har en bra sak , på fredag ska jag och mamma till MnO outlet! Tur som fan! För där kanske jag hittar nån klänning som ingen annan har. Om jag inte hittar nån där ska jag och mamma åka till stan i helgen. Woho! Även fast hon är jätte sur på mig... Jag har inte städat mitt rum som hon har bett mig i snart 2-3 månader , och jag har slarvat rejält i skolan och så var min mobilräkning på nästan 600 kr. Hehe.. Jag måste skärpa mig ! Också en anledning till varför jag vill byta skola, en ny start . För i början av sjuan tänkte jag liksom Nu kan jag ändra på mig i skolan och nya lärare blir ju perfekt eftersom att dom inte känner mig och då kan jag ju fjäska sönder. Men det gick ju bra , eftersom att lärare är precis som små flickor som går och snackar , så hälften av mina lärare som jag har nu gav mig inte ens en chans pga allt dom hört från mina gamla lärare... Great!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: