2009-06-17
 00:26:03

sdiatchenko.blogg.se

Hej älsklingar.

Imorse när jag satt och åt frukost ringde sonja och ville träffas , så jag gjorde mig iordning och åkte in till söder och mötte henne . Så vi åkte in till stan och hon åt kina buffé på en kina resturang och ¨så gick hon och hämtade mat till mig också , haha ;) Sen så hade sonjas busskort gått ut så vi fick gå från hötorget till medis , så vi loda oss igenom gamla stan , och precis vid slottet var det en protest mot den iraniska(?) presidenten . Menmen , väl i gamlastan gick vi in i några udda affärer och hade det kul . När vi äntligen kommit till medis hämtade vi sonjas hund och var ute med honom och sen lämnade vi  honom och sat hos henne ett tag , och sen gick vi mot mariatorget och satt vid mariaberget på en bänk tills sonja kasta en cklig rutten tampong på mig och jag började jaga henne , så ett jävla surt kärring par tog våran plats , haha . Och sen så satte vi oss på iprencyklarna vid kajen och hälsade på alla som cyklade förbi , och fy fan vad jag skämde ut mig , hahah , jag börja sjuna/skrika ut vinnar låten av ESC liksom  AAAAAAAAAAAAJM INN LÖÖÖÖÖÖÖV WHIT AAAAA FÄÄÄÄÄÄRIIITÄÄÄJLLL!!!  tills jag märkar att sonja inte är där-.- fy fan haha , hon stog och gömde sig bakom en reklam skyllt den lilla skit ungen ! haha. Men så gick vi omkring lite och runt åtta stack jag hem , och när jag kom hem åt jag och kollade på ugly betty , Paris hiltons BFF och självklart Desperate Housewifes.Fyfan att det var säsongsavslut på DH .My god! Men iaf. Sorry för den sena uppdateringen . Skriver kanske senare . Pussar från mig!


kameran var urladdad, så det vart inga bilder idag... och jävlar vad sonja vart irriterad , haha. så det fick bli en bild från skolavslutningen , laddar upp bilder där ifrån senare eller imorgon !


sonja

ladda upp en bild på tuppen också ! <3



PUBLICERAT: 2009-06-17, 18:19:22 | URL: http://sdiatchenko.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: