2009-06-26
 11:07:03

R.I.P Micheal Jackson 29/08-58 - 25/6-09

Hej bloggen!
 Ledsen att jag inte skrev varken igår eller iförrgår. Men jag sov hos Jaqueline och igår åkte jag och sonja till flaten och skit.Just nu är jag extremt stressad(så jag fattar inte ens varför jag bloggar:S) men jag måste packa städa och duscha eftersom att jag åker till Sonjas land idag , och är därnågra dagar. Så det ska bli skit kul! Men jag kommer inte kunna blogga då .Så jag bloggar när jag kommer hem!


Igår natt fick jag reda på att MIchael Jackson är död!Dog av hjärtstillestånd i sitt hem! Endast 50 år blev han . Usch!Asså även fast jag inte direkt kände honom eller lyssnade på honom så mycket så känns det konstigt. Han var liksom Michael Jackson!  Jag kommer aldrig glömma hur jag och mina syskon dansade framför TV:n till låten Black or white!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: