2009-06-24
 01:37:06

måndag-tisdag

Hej bloggen!
Förlåt för den dåliga uppdateringen!Orkar inte skriva om hela helgen ,men ...
På måndag ringe Sonja mig och vi träffades och åkte till mig och var ute i hundgården med Mika och mika hoppade som bara den alla benen i luften en halv meter över marken minst! Och sonja älskade det och vart super skitig av leran! När vi kom hem till mig igen så sa mamma att LOUISA HADE RINGT!!!!!! Så sonja och jag for upp på mitt rum och ringde henne och nästan skrek i luren! Vi har ju saknat henne så jävla mycket!!Så vi tvinga henne att komma till mig och åka till Flaten med oss , och det gjorde hon . Och när jag såg henne vid tunnelbanan sprang jag fram och kramade henne hårt! My baby! Så vi tog cyklarna och åkte och köpte chips och läsk , och ofc lite pistach nötter och pumpafrön! Och sen knalla vi vidare till flaten och jag tog årets första dopp!Men det gick jävligt segt!Men iaf.Så vi var där och snackade med några små pojkar som hete Otto och Lucas :S i think ? haha . Runt åtta gick vi därifrån och Sonja åkte hem medans Louisa sov hos mig och vi kollade på film och hade det kul på kvällen . Och mitt i natten runt halv sex på MORGONEN(!!!!) Så börjar Louisa rita en mustach på mig och jag slår till henne lite lätt och fortsätter sova , men sen så fortsätter hon! Så jag får flipp och skriker jävla idiot och slår henne med knytnäven och allt dt med slutna ögon , haha ,

Andrea:JÄVLA IDIOT!PENNAN ÄR PERMANENT!!!!!!
Louisa: Nej-.-
Andrea: JO DIN IDOT!
(Torkar mig under näsan och somnar om)

På morgonen så vaknar jag av att Marina öppnar dörren och viskar lite tyst Sonja är här . Så kommer Sonja in i rummet , och jag försöker somna om , och klarade det på typ två sekunder , nej men då sitter ju Louisa och Sonja och snackar så jag vaknar . Efter att vi åt frukost alla tillsammans så åkte vi till Flaten och badade och simmade gjorde jag faktiskt! Haha , hatar sjöar-.- Men så ringde dom Tuppen , så vi åkte hem till mig , fixa oss , och åkte till UPPLANDS VÄSBY!! WTF lisksom !? :O och mötte honom där och satt vid spärrarna med tuppen i typ tjugo minuter och sen åkte vi till TC där han dissa oss för sina andra vänner och vi gick till Donken där det var så jävla varmt! Och vi stog i kö i typ en kvart eftersom att det bara var typ tre pers som jobbade där då -.- Köpte en milkshake och sonja lilla menyn , och det åt/drack vi på vägen till Gamla stan där vi tog tunnelbanan och åkte åt varsitt håll. Imorgon ska jag träffa Sonja och Jaqueline , och Louisa gullungen åker till PEACE and LOVE , Orättvist!


I väntan på Louisa!

WOHO! LOUISA min brownie!

På väg till flaten

Flaten!



Louisa hoppade i med skillnad mot mig och sonja som gick i :P

På kvällen när sonja åkte hem


Ny vaken-.-

Sonja väckte oss! :)

Frukost!

Mit älskade kaffe! Haha:)


Tog inga bilder när vi var med tuppen .



Men nu ska jag gå ner och kolla på tv och sen sova, puss på er !
Det vart ganska långt inlägg,sorry...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: