2009-06-15
 01:23:48

mamma mia

Nu bloggen så är det dags för mig att sova. Snart iaf. Ska kolla på Mamma Mia och köra lite sudoku . Haha , lite corny sådär , men who gives a shit ? I'm just beeing me. Imorgon måste jag plocka lite på rummet , trots att Jaqueline städade det igår ... Men jag ska försöka få ut ett skåp jag har i mitt rum . Och så ska jag rensa min garderob så att jag kan ha mina kläder där i . för just nu är det saker och kläder jag aldrig använder som ligger där , Och i mitt rum , i min byrå , har jag kläder som jag använder , fast dom får dela på en och en halv låda , vilket är alldeles för lite. Men men ... Fast jag kanske lägger saker i garderoben och fyller byrån med kläder ? eller kastar saker och ger garderoben till brorsan . Han har ingen stans att lägga sina kläder på typ , haha . oj , vad mycket det blev nu . Men nu ska jag sluta ! Skriver imorgon! Älskar er ! puss .



Bild på mig och Mika från igår! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: