2009-06-14
 01:21:26

kvällspromenad

Hej älskling!

Jaqueline ligger på sängen och är typ helt slut.Fast det är väl inte så konstigt. Hon är ju helt dum ihuvet och städar mitt rum , frivilligt!:O asså då menar jag städa! Hon har dammsugit och ändrat och allting!Fyfan kvinna.

På kvällen runt tio elva tiden så gick vi ut på en långpromenad med Mika och pratade och hade det mys! vi har inga planer för imorgon . Just so you know , haha. Men nu ska vi typ sätta på I taket lyser stjärnorna. Igen . Men den var jätte bra! :O puss på er !



Så här kulhade jag när Jaqueline städade mitt rum :)

Haha , Hetingenute med vovven ! :p

Och så här mycket gillar Jaqueline att bli fottad:P


JAQUELINE

TA BORT!!!!(@)


andrea

haha , nej :) händ för bilderna du la ut på mig :P<33



PUBLICERAT: 2009-06-14, 20:44:40 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
jaqueline

men jag har inte lagt ut några bilder på dig ?-.-:O<3


andrea

nänä jaqqie -.- , bara dom när vi var p g hem från kenny starfighter (tror jag ) när jag har klubba och skit -.- haha klar hämnd ! :)<3



PUBLICERAT: 2009-06-15, 00:34:01 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: