2009-06-06
 13:26:55

inget internet

Hej bloggen . Tyvärr så har jag inget internet på min data , don't ask... Så jag tar en blogg pause nu , tills mitt internet kommer tillbaka.
Just nu sitter jag ensam hemma och gör ingenting . Lyssnar på lite musik och kollar på the hills. Syskonen är hos kompisar, mamma pappa och hunden är på studentskiva. Så jag har lägenheten för mig själv.Woho! Haha . Imorgon ska jag och mamma gå och leta skolavslutningskläder till mig. Och på tisdag är det skolavslutning. Gud vad härligt!

Inatt har jag inte sovit bra alls. Har haft för mycket på hjärnan , så jag vaknade runt tjugo i sju av Louisa , men bara för att hon hade lovat mig att skicka ett sms innan dom går på planet! Så hon är på väg till Dominikanska nu . Orättvist! Saknar henne redan . Min lilla baby girl !



du får ha det så bra där borta i två veckor!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: