2009-06-03
 15:41:22

hemma idag

Hej bloggen.

Ledsen för den dåliga uppdateringen! Men nu kommer det. I måndags var jag Sonja och Louisa på eriksdalsbadet och jag och Louisa köpte sommar kort där och jag ser helt sjuk ut på bilden för när han i kassan skulle fota så gömde han den bakom kortläsaren och tog upp den långsamt och då kollade jag på den , och då tog han ner den snabbt, så jag började asgarva och då tog han upp den och fotade. Hett... Och när vi varit där ett tag träffade vi Jens Gabriel och Anton så vi var med dom . Efter badet var jag Sonja Anton Louisa och Gabriel ute en stund men sen stack Sonja , och sen runt nio kom min mamma och hämtade mig ( hon hade varit på syrrans handbollsmatch ). Igår efter skolan skulle jag egentligen åkt hem direkt och städat och pluggat. Men istället följde jag med Louisa till stan för hon skulle köpa lite saker. Och på kvällen kollade jag på ugly betty , paris new BFF , och självklart desperate housewifes.


Och imorse vaknade jag runt klockan halv sex med en dunkande huvudvärk och jag var jätte varm så jag gick ut ifårn rummet ett tag och sen gick jag och la mig igen och vaknade runt kvart i åtta ( eftersom jag inte kunde hitta min mobil och sätta den på ringning) så jag var försenad och började fixa mig , men hade jätte ont i huvudet, fortfarande. och så gick jag ner en stund och sen bestämde jag mig för att stanna hemma. Så no school today. Så idag har jag varit hemma med mamma och hunden. Men jag skriver mera ikväll. Puss på er!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: