2009-06-11
 19:11:30

hatar mensvärk

Hej älsklingar !

Imorse vaknade jag i soffan , satt uppe och kolla på gamla baywatch(?) avsnitt , haha , älskade det när jag gick i femman för jag hade nämligen sömnproblem då , och det var det ända normala programmet som gick tre på natten varje dag :) haha. Runt tolv mötte jag upp Michelle vid tunnelbanan och vi åkte in till t-centralen , och hela vägen dit hade jag grymt mycket mensvärk , trots tablett. Så vi gick en promenad inne i stan i typ tjugo minuter, mådde så jävla dåligt att jag kallsvettades och mådde illa. Usch! Men efter den där promenaden gick vi och åt på taco bar och efter maten gick vi omkring i lite affärer och sen köpte vi glass på donken och gick omkring lite och kom till östermalmstorg typ och där delade dom ut på sar med brödblandning och ananas/ingefärs dipp , haha. Så jag kasta min brödgrej på michelle fast det kom knappt nått på henne så jag tog upp den och gick med den , och det vart en rand på marken haha , fy fan vad folk glodde. Haha. Sen tog vi tuben till Gamla stan och köpte jordgubbar och satte oss vid kajen och lyssna på musik och chillade och skrek till alla studentflak som åkte förbi , hahaha :)

Jag kom hem runt fem och chillade lite och senare runt , halv sex ringde mimmi mig och frågade om vi kunde träffas,men jag skulle precis äta, synd. Men vi får göra något nån annan gång! Saknar henne.


gammal bild på mimmi mig och Jaqueline , saknar er , glömmer aldrig den kvällen! :)


M

Haha kolla mig :) saknar <3



PUBLICERAT: 2009-06-12, 01:52:53 | URL: http://leylaochmimmi.blogg.se/
Jaqueline

Men kolla mig då, ser ju helt nöörd ut xD haha saknar också :)<3


Anonym

Men kolla mig då, ser ju helt nöörd ut xD haha saknar också :)<3


andrea

Haha , men jag ser väl ändå värst ut , det ser ju föfan ut som att jag har skit små bröst och biggaste kulmagen ! haha! :) <3 älskar er !



PUBLICERAT: 2009-06-12, 19:16:41 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
Jaqueline

Men kolla mig, jag ser helt nöörd ut xD haha saknar också!<3


jaqueline

asså de var helt fcked up, först så syndes inte min första, och sen helt plötsligt kom det två?

och sen skulle jag skicka en ny för den inte syndes, men aja xD<3


andrea

hhahhaha knooow:)<3



PUBLICERAT: 2009-06-16, 11:35:31 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: