2009-06-14
 20:54:18

hangover

Hej sötisar !

Igår kväll gjorde jag och Jaqueline lite kvällsmat och satt med helt öppet fönster och kolla på film och jag somnade runt tre nånting, och Jaqueline vet jag inte riktigt när hon somna! Men vad jag vet är att jaqueline har klagat hela natten på mig, hahah.
 
''Akta andrea! Jag får inte plats du trycker in mig i väggen! Men andrea! ta bort din arm! Ta bort ditt ben! ANDREA!!!! Du gör illa mig! Men va fan Andrea! Du ramlar ju ur sängen! Ta upp ditt ben!! ''

haha , fyfan säger jag bara.Så imorse vaknade jag runt elva tolv av att gnällkärringen ville gå ner och äta frukost . Haha sötis! :) Så vi gick ner och åt och sen började vi göra oss i ordning och runt tre åkte vi in till söder och kolla på bio , vi såg Hangover . Så jävla skön film! Alla med sjuk humor , det här är en film för er . Haha . så jävla najs . Efter bion åkte jag hem och chillade framför TV:n och kollade på gamla inspelningar och skit. Haha välte ut papperskorgen nyss , så vi hörs sen , puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: