2009-06-05
 19:19:33

fredag

Hej sötisar!

Ledsen att jag inte skrev igår , men fick inte sätta på datan av pappa-.- Men det hände inget speciellt.

Imorse så fick vi sovmorgon av våran gympalärare, vi fick skippa gympan som börjar klockan åtta , så det var jätte skönt! Skoldagen har väl gått bra! Har fått fika på två lektioner ,kolalt på film på en , lekt lek på en , och bara snackat i typ tjugo minuter på en ! Först så sa bara våran NO lärare Ah , nu ska jag gå ner och köpa lite fika , ni får jobba med det här sålänge, och gick.Hon kom tillbaka efter typ tio minuter med två kakpaket och två rulltårtor!:OHaha , och sen på SO:n körde vi lekar och åt en massa glass, haha nice som fan ;) Efter skolan ick Jag Louisa Sonja och Rebecca till skanstull tillsammans och sen så gick dom in på den där växlingsgrejjen vid åhlens och jag pekade mot åhlens och jag och Louisa gick dit, men dom såg visst inte pekningen så dom stack,haha. Sen efter ett tag ringde våran nya kompis Tuppen mig så vi träffade honom i slussen och åkte till ringen för att han skulle fixa sitt hår -.- och då kom typ hans kompis och sa att han skulle ha en spelning nånstans:O så vi åkte dit  , fast jag Louisa och tuppen gick typ ut och gungade på ett ställe och sen började vi åka in till stan igen och då gick han av tuben i slussen och jag och Louisa fortsatte typ mot gamlastan och gick om kring och började gå lite mot hötorget och sen åkte vi hem . Och Louisa åker till Dominikanska imorgon!!!Jävla f'tta... :( Jag laddar upp bilder sen , puss på er !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: