2009-06-30
 23:04:35

dålig uppdatering

Hej älsklingar!

Ledsen för den dåliga uppdateringen! Kom hem från Sonjas land i söndags kväll och då sov hon hos mig och på morgonen nästa dag ko Louisa hem till mig på morgonen och åt frukost med oss och på dagen åkte vi till Flaten och bada och sen på kvällen träffade vi mimmi och Sonja och gick omkring lite och skit och sen åkte jag hem till Louisa och sov där.På kvällen satt vi uppe på balkongen och snacka och skit. Och på morgonen idag tog jag och Louisa kundvagnen till Donken och mötte upp Sonja , Och hon köpte frukost och så gick vi hem till Louisa och fixa oss och senare gick vi och mötte upp michelle och vi gick omkring och jag köpte en is chai som jag rekomenderar för alla! Den var skit god!

Efter ett tag behövde sonja sticka ,så vi gick till götgatsbacken och loda lite. Och sen åkte jag hem och hämta kläder och åkte tillbaka in till söder och mötte upp Louisa och nu sitter vi här , ska sova här ikväll igen !

Imorgon kommer jag ladda in bilder från landet och igår kväll , och jag kommer skriva mer om landet nåndag när jag har mer tid! Puss på er alla!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: