2009-06-17
 23:13:58

dagens ungdomar

En sak jag och Sonja pratade om igår var dagens ungdomar. Hur dom uppför sig är bara så jäkla sjukt! Två tonåringar har dött på bara några månader, den ena vart mördad och den andra var packad (?) . Hemskt! Hur kan man ta någons liv ? När man själv har hela livet framför sig ?
Alla från ungefär 10-18 är så jävla omgona! Småvuxna skitungar. Jag ska inte söga nått . Jag är inte mycket bättre själv. Men att folk mördar , våldtar och misshandlar , asså där går gränsen! Asså att barn dödar andra bar är bland det värsta som finns!

Att folk samlar ihop så många vänner som möjligt och går på en ensam person ? Moget ? nej .Så sorgligt att man känner att man behöver göra så . tänk när man var liten , då var det ända man behövde göra var att rita en täckning och säga förlåt. Men nu måste man be sina vänner om förlåtelse och en sista chans.Men jag säger bara förlåt eller ''ber '' om en sista chans om jag vet att jag gjort något fel . och om jag verkligen tycker att den personen förtjänar det.
Många av mina vänner mår pshykiskt dåligt  och dom jag kännt ett tag ser jag verkligen på dom att dom har förändrats. Leendet på deras läppar och glädjen i deras ögon bleknar bort och ersätts av sorg och ilska. Hemskt. Jag hatar att se mina vänner gå igenom det. Förut mådde jag piss , och grät varje dag. Men tack vare Vissa personer har det förändrats. Rejält! Jag ler och skrattar oftare och mår mycket bättre!En person sa att jag inte har lika många vänner kvar och att jag förlorar dom och att det är jag som gör så mot mig själv.Och hon har helt rätt. För nu väljer jag mina vänner. Jag vill inte ha vänner som går omkring och kallar mig äcklig fitta och bitch bakom min rygg eller sånna som dissar och ljuger för mig.Jag är glad över dom vänner jag har nu . Och dom vänner jag har nu är värda att kämpa för!

Jaqueline Louisa Michelle Rebecca Sonja Luisa Shannon och Mimmi , Ni är dom jag aldrig kommer sluta kämpa för,jag älskar er alla jätte mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: