2009-06-14
 21:40:45

Baka baka baka

Hola amigos!

Min syrra ska strax baka  chokladkaka med hallon , så  jag ska förmodligen sitta med och lyssna på musik och göra henne sällskap . Andrea bakar bara när hon vill ha nått . Haha . Hatar att baka . Men enligt andra är jag bra på det . Hehe. Och Jaqueline , jag sa till min mamma att jag vill söka in till din skola nu , så synd om dig om du ljög! :) Men jag kommer inte ihåg vilken klass du går i , så du får säga det ! Gud vad skönt det känns . Men om jag kommer in kommer jag sakna mina homosar . Speciellt Louisa älskling som är i Dominikanska , men hon kommer hem om några dagar! Saknar henne! Och hon har lovat att messa mig så fort hon kommer hem , så vi kommer träffas då ! Miss my homo!

         


Anonym

HEEEEEEEJ:D min mobil slutade funka så kan inte smsa dig :( men kan du göra något imorn ?>: ring hem till mig i sånafall okej?:O jag vill träffa dig?:O <333333


Louisa

Oh sry förra va från mig xD



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: