2009-07-13
 01:36:13

söndag

Hej bloggen!


Ledsen att jag inte skrivit något under dagen men jag har varit super upptagen!Först vart jag väckt runt halv tolv(TIDIGT!?!?!) Och hela familjen åt frukost tillsammans för första gången på jag vet inte hur länge! Och sen åkte jag och pappa till bauhaus och plantagen och köpte grejer. Sen bar det av hemåt igen . Och jag började fixa på uteplatsen när morfar kom . Så där stod jag och sopade och då kommer morfar fram till mig och ger mig en lektion om hur man håller en sopborste...Haha , men that's who he is! Men jag vart skit irriterad just då och precis då skulle mamma och storasyster gå till hundgården med Mika ,så jag följde med ! Orkade inte med morfar..-.- Så väl i hundparken lekte jag med Henning och  Nova och självklart Mika! Och vart super lerig på byxor fötter skor och armar! Usch! Men MIka vart ju mest för hon hoppade ner i en lerpöl vart femte minut och grävde i den ! Sen när vi gick hem städade vi och fixade och jag somnade , haha . Men senare på kvällen kom Michelle och hennes päron hit och vi satt på uteplatsen och fikade.

Imorgon ska jag träffa Louisa ,kul kul! Men nu ska jag gå ner och lägga mig i soffan och förmodligen sova , eftersom att min säng knappt syns under alla saker som ligger på den sover jag i soffan... Men jag skriver imorgon! Godnatt på er!


Anonym

Fin blogg :)



PUBLICERAT: 2010-11-05, 13:29:28 | URL: http://lissaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: