2009-07-03
 18:40:38

sjuk!

Hej bloggen!

Ledsen att jag inte skrev igår ,men jag orkade inte,har nämligen blivit sjuk,dumma Louisa.. Nej men igår morse gick jag hem till michelle och åt frukost med henne på balkongen och efter det cyklade vi till flaten och solade och spelade spel . Och fick färg!Efter flera timmars solande cyklade vi till michelle och hämtade glass och vatten , drackt yp en halv liter på fem sek.... Och sen så gick vi till mig .Hos mig spelade vi klubba säl och kolla på tv. Och sen behövde hon sticka. Hela dagen kände jag mig förkyld och senare på kvällen fick jag feber , så sorgligt nog behövde jag avboka med Louisa eftersom att jag skulle sova hos henne idag! Men så vart det inte. Utan idag åkte jag mamma och storasyster till Tyresö centrum , åk aldrig dit! Men jag köpte lite saker iaf! Ett par gladiator sandaler och ett armband som jag är helt kär i ! Och sen köpte vi en varsin B&J glass(asså kulglass) ,love it!



mitt nya armband från Lindex.


chiken

fiiiiiint sötis :D<33


andrea

Tack chiCKen! :)<33



PUBLICERAT: 2009-07-04, 14:21:35 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
CHICKEN

ojdåglöömde x'D <33


andrea

Jaja , skyll på det ;p<3



PUBLICERAT: 2009-07-05, 16:19:57 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: