2009-07-09
 19:14:40

sickla c

Hej alla sköna läsare!

Idag vaknade jag runt ett ,gick ner och åt frukost och sedan gjorde jag mig i ordning och sen bar det av till sickla med mamma och storasyster. Vi kollade runt och fika. Jag köpte en t-shirt och en tunika/klänning medans syrran shopade loss. Haha. Men efter några timmar i sickla åkte vi till pappas jobb och gjorde honom sällskap i cirka tjugo minuter och sen åkte vi till donken och köpte hem mat till familjen och fick två QP för mycket:O haha asså två extra hamburgare ,lixom wtf ? annars brukar det väl vara så att det saknas nått. Men nu ska jag sjunga singstar med syster , skriver förmofligen sen! Puss på er!



T-shirt - MQ 149(?)
Lägger ut bild på klänningen sen!


Lowasing (lr nåt)

Fin tröja! :D<3


andrea

Tack!:)<3



PUBLICERAT: 2009-07-11, 01:53:18 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: