2009-07-08
 22:47:54

shannon connor och mimmi cato



Shannon , dig har jag inte varit med sen i vintras när vi fikade i gamla stan och gick omkring ,Jag saknar verkligen dig hjärtat! Genom hela mellanstadiet var du min klippa!Du var min bästavän.Och nu har inte vi träffats på jätte länge och jag saknar dig! Jag har gått igenom så himla mycket med dig. Av alla minnen med dig är min favorit när vi gick på kyrkogården och pratade och skrattade och snurrade in oss i halsduken . Jag vill ha tillbaka min ShanniBunny!Nu!Du var den ända som respekterade mig för den jag var och du stod upp för mig och tog hand om mig. Jag kommer ihåg när du sa att jag hade förändrats och blivit som alla andra,det var som en kniv i hjärtat , jag började stört gråta! Jag satte mig i min säng och kramade en kudde ,för jag visste att när du sa så så menade du det verkligen , du sa det inte för att såra mig,utan för att det var å det var. Och det kommer jag aldrig glömma,för det var just dom orden som fick mig på fötter igen! Som fick mig att skärpa mig och sluta tycka synd om mig själv,och gå vidare med mitt liv. Jag älskar dig , nu och föralltid!



Mimmi,vårat bråk som varade i ett halvår var vårt första bråk och jävlar vad hemskt det var.Jag saknade dig varje sekund. och jag visste att du hade fått allt från bakfoten . Efter att vi vart sams har vi träffats några gånger . Och jag verkligen känner då att du fyller mig med glädje.  Och vi var ändå rätt så tajta i höstas.Jag sov hos dig nästan varje dag , och vi var alltid med varandra i skolan . Haha , kurva sister . Jag måste träffa dig snart,saknar dig så extremt mycket! När jag tänker efter så har jag riktigt många minnen med dig. Och det svider att dom minnena tillhör det förlutna,och att vi inte skapar nya minnen med varandra. Jag älskar dig Mimmi Celine Cato , jag kommer alltid finnas här för dig Mimsy.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: