2009-07-08
 20:56:28

saker ni inte visste om mig...

♥Jag har aldrig haft några problem med att åka flygplan , men för ungefär ett år sen såg jag nått program om flygning och då fick jag panik och sen dess har jag trott att alla plan på himlen som ska landa ska krasha.

♥Jag har jätte svårt för att vara mig själv

♥När jag var sex år var mitt favoritdjur hönor.

♥När jag liten såg jag ut som Rober Wells(stavning?)haha...

♥Jag trivs bättre med killar än tjejer.

♥Jag har inte någon bästavän , alla mina närmaste vänner är mina bästavänner, jag älskar er .

♥Jag hade några kompisar på mellanstadiet och i femman började vi kalla oss för spicegirls , och just då trodde jag att vi skulle vara bästisar hela livet,men just nu har jag bara bra kontakt med en av dom ...

♥Jag har världens fulaste smeknamn,Pecka Dea,Dea fattar jag ju ofc var det kommer ifrån (Andrea)Men var fan kommer Pecka ifrån ?!


Chilli

haah för att du äter snor=)

allltså snor=pecka=)

älskar dig<3


andrea

HAHAHA WTF!? VADÅ ÄTER SNOR!? ;O<3



PUBLICERAT: 2009-07-09, 18:54:35 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
michelle

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: