2009-07-20
 21:54:57

packning

Heej bloggen!!

Kom hem för några timmar sen och har varit med felicia och Louisa idag! Fick säga hej då till båda och vi gick omkring och hade det mysigt! Imorgon åker ju jag till Grekland,Kreta! Underbart.Det känns helt overkligt! Har aldrig varit i grekland , men jag har alltid velat åka dit!Jag håller på att packa , men det går ju jätte bra också -.- har bara slängt allt jag vill ha med mig på sängen ^^ skit bra ju! Det ända problemetjag har med den här resan är att jag HATAR flygplan! Asså hur fan kan något som väger flera ton hålla sig uppe i luften när inte ens vi människor kan det!?!? Sjuuuuuuukt! Usch för flygplan!Yeay för  Grekland!





P.S Min pappa har gett mig utegångsförbud som jag får ha resten av sommarlovet efter Grekland.Fuck!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: