2009-07-10
 00:21:34

movietime

Nu har jag ändrat designen lite , ska fixa mer nån gång när jag har tid eftersom att den är förjävlig just nu . Men sålänge iaf... Imorgon kommer morfar och hans (cp)tant hit. Usch! Orkar verkligen inte det!Plus att syrran ska jobba då så jag får vara själv med dom!Och dom kommer ju bara snacka serbiska med varandra , kul att man fattar nått .... Aja....Jag får väl äta snabbt och sen sticka upp på rummet...

En snabb sak om kretaresan bara som jag är ganska irriterad för(!) min syrras kompis familj ska ¨ka di samtidigt som oss ju , fast dom ska vara i en annan stad , men vi ska åka plan med dom! Fuck! Gillar inte hennes kompis och så kommer man sitte inne i en dödsmaskin med dom i typ 4 timmar eller nått!!!!!!!!!!ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!! Hate it! Och så en dag där borta kommer vi träffa dom (kanske) och åka till nån strand med rosa sand ? kul , när man åker iväg till ett ställe så är det självklart med dom! Och hennes kompis pappa är ju typ fetaste grisen , och så sa han till mig,NÄR JAG VAR ÅTTA!?, att jag hade blivit tjock!:O lixom vem fan säger det till en åttaåring , och sen sa han det till mamma :O jävla äckel... Aja , ska kolla på film nu , haha vart lite aggresioner i det här inlägget . Men skriver sen , eller imorgon! Puss på rumpan,haha.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: