2009-07-11
 14:55:42

lördag

Godmorgon.

Gick upp för några timmar sen och gick ner på undervåningen och alla förutom brorsan hade åkt till Ikea utan mig! Haha så jag skickade mess till mamma och då sa hon typ att vi kunde åka in någon gång i  veckan! Sen gjorde jag frukost ,gick upp och började städa rummet . Och nu sitter jag här och försöker få hunden att hålla käften , hon ligger och gnäller efter mamma-.- ÅÅÅÅÅÅHH GUUUD JAG FÅR DAMP! Haha , men när jag städade i ett skåp jag har så hittade jag massa gamla påsk kort från mellanstadiet! Haha det bästa måste väl ha varit ett jag fick av Shannon där det stog GLAD PÅSK MOTHER FUKKER!!!!!!!Haha. Jag har messat lite med jaqueline idag också och jag kommer inte få träffa henne förns om en månad! Och det var typ tre veckor sen jag träffade henne sist! För hon kommer hem idag , men så åker hon imorgon igen och sen åker hon igen direkt när hon kommit hem igen , och då när hon väl kommer hem kommer jag vara i Grekland! Åh , livet är allt tufft ibland!


Mika som valp innan vi köpte henne :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: