2009-07-11
 02:23:02

i miss u

En bra sak med morfars tjej är iallafall att hon får honom att bli som förut , när min mormor levde.Han levde mer då . Och Bella är ju här så sällan , hon bor ju i florida , så varje gång hon kommer hit så blir han sitt riktiga jag igen . Men jag hade hellre velat att det var min mormor som fortfarande levde och fick honom att bli så istället för den där bruden som inte ens ser skillnad på mig och Jaqueline....Som dessutom är blond-.-!

Åh gud , det här inlägget fick mig verkligen att sakna min mormor. Hon dog av cancer för fyra år sen och när hon dog var vi på semester , och vi visste att hon skulle dö när vi åkte , så vi fick ju säga hej då , Och ni vet hur alla tjatar på att dom inte fick säga hej då till personen som gått bort ? Man vill inte det . Man vill inte säga hej då till en person man älskar.Jag lovar er att det är värre , att behöva säga hej då till någon för sista gången . Att veta att man aldrig mer kommer få se den personen igen . Det ,och när hon dog ,var bland det värsta jag varit med om . Jag saknar dig mormor! Volim te Miroslava Djakovic!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: