2009-07-17
 23:32:35

fredag

hej bloggen

Ledsen att det förra inlägget vart så kort men jag hann inte skriva mer . Men som jag skrev , igår träffade jag Louisa runt 14.30 och vi gick till mimmi och var med henne , och vi tre åkte in till stan och kollade lite och jag köpte ett nitarmband.Sen åt mimmi på taco bar och vi satt där i typ hundra år och chillade innan vi började gå tillbaks till medis och då tog vi tunnelbanan från slussen för louisa skulle hem och jag fick bara en snabb kram trots att jag kanske inte kommer hinna träffa henne innan jag åker! Men jag och mimmi åkte hem till henne och jag fick se hennes nya lägenhet för första gången ! Men sen gick vi och mötte shannon och några andra och då var Luisa där som var sur på mig , så jag pratade med henne och ordnade allt. Skönt. Sen gick vi till nån skolgård , jag shannon mimmi och några killar , och satt där och chillade . Och egentligen skulle jag varit hemma tio men kom hem runt elva och mamma fick lack , men jag vred på sanningen lite så det ordnade sig!:)


Idag åkte jag mamma och Marina in till stan och shopade och åt kina buffé och runt tre åkte marina och jobbade och mamma och jag stannade kvar , och då köpte jag tre nagellack , en klänning , shorts, och veet spray . Så köpte mamma och jag en varsin glass och satte oss och väntade på tåget men vi tog istället tåget som går till gullmars och hoppade av i slussen för att marina var dä så hon fick sällskap :) och sen åkte vi hem allihopa .När pappa kom hem gav han mig och marina en varsin mp3 från walkman som vi kan ha på resan . Så det var najs. Sen åkte mamma och pappa till morfar och jag och marina stannade hemma och tog hand om hunden , lagade  mat , bråkade osv. Sen nu har marina bakat rabarberpaj och dom har hyrt film så nu ska vi förmodligen kolla på det . Men puss på er alla ,s kriver i morgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: