2009-07-08
 19:50:49

dålig uppdatering

Hej älsklingar!

Är super ledsen för den dåliga uppdateringen! Men jag har inte orkat skriva. Men i mådags åkte jag in och träffa Louisa och hennes kille , och så gick vi omkring och sen gick vi till Louisa och jag kände mig ju fett off eftersom att dom låg och strula i sängen i typ en halvtimme medans jag fick sitta vid datan . he-he.. Kul...Sen så började jag lacka på hennes kille och vi bråka ,vart sams,bråka ,vart sams , och så höll det på hela dagen , men runt nio halv tio åkte jag och Louisa hem till mig och åt och sen kolla på film och sov . Sen på morgonen gick vi upp runt halv ett och vi gick omkring i pyjamas ungefär hela dagen. Tills klockan vart ungefär åtta då vi gick ut med Mika på en långpromenad och lekte med henne i rastgården. Sen åkte hon hem . Idag har jag bara varit hemma, förutom en snabbis in till farsta för att kolla bikini men icke sa nicke , allt är nästan helt utplockat . Skit dåligt!


Louisa

sry :$ haha helt ärligt jag tyckte faktiskt massa synd om dig :$$ <3


andrea

Du har sagt det några gånger nu ...:)<33



PUBLICERAT: 2009-07-09, 14:26:01 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
michelle

Är lousia ihop med tuppen nu?=)


andrea

haha,aa :)<3



PUBLICERAT: 2009-07-09, 18:53:44 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/
michelle

haah okej blir inte S sur då?


andrea

jag tror inte hon vet nått , hon är ju i ryssland:S<3haha , men jag tror inte ''s'' gillar honom längre ;p



PUBLICERAT: 2009-07-12, 01:29:52 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: