2009-07-12
 01:35:38

änglar och demoner

Hola amigos!:)

Har precis kollat på änglar och demoner med familjen , den var jätte bra faktiskt ! Idag har varit en jobbig dag! Som sagt har vi städat hela vardagsrummet och bytt gardiner , nya lampos , ny matta , nya kuddar . massa nytt och skit .Och imorgon är det samma sak som gäller! Till middag gick mamma och jag och köpte pizza och pasta till mig , och jordgubbar glass grädde och marränger till fterrätt! Mums! Men jag ska sluta äta skit mat nu , dock att jag och louisa bestämde det för någon vecka sen , men schh... säg inget till henne...;)


Louisa

haha dålig stil, jag har juh inte ätit något onyttigt alls (a):P<3


andrea

höhö (aa) ;p<33



PUBLICERAT: 2009-07-13, 01:23:14 | URL: http://andreamilojkovic.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: